Auto-Moto

Ακριβότερη από Porsche 911 η τελευταία Toyota Supra – AutoGreekNews

Στα τέλη του προηγούμενου έτους η Toyota παρουσίασε την τελευταία βερσιόν της Supra A90. Ένα φινάλε που επί της ουσίας, μας έδωσε τη Supra GRMN που δεν είδαμε ποτέ τελικά. Η A90 Final Edition έχει περισσότερα άλογα, νέα ανάρτηση και φουλ έξτρα αεροδυναμικό πακέτο, ωστόσο ανάλογα φουλ έξτρα τιμολογείται κιόλας. Σε τέτοιο σημείο μάλιστα, ώστε ξεπερνά την Porsche 911!

Η GR Supra A90 Final Edition, όπως ονομάζεται το κύκνειο άσμα της Supra MK5, ξεχωρίζει αμέσως από τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα, προεξαρχούσης της ρυθμιζόμενης «φτερούγας» πίσω. Οι ζάντες ελαφρού κράματος (19 ιντσών εμπρός, 20 πίσω), τα πελώρια φρένα της Brembo από πίσω τους, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 γύρω τους και η ματ βαφή που ντύνει το αγωνιστικής έμπνευσης αμάξωμα, κινούνται στο ίδιο μήκος κύματος. Ανάλογη προσέγγιση εσωτερικά, όπου δεσπόζουν τα κατακόκκινα και επίσης carbon μπάκετ καθίσματα της Recaro. Πίσω θέσεις δεν υφίστανται, καθώς έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα ωραιότατο roll cage – δείγμα του πόσο εστιασμένη στην πίστα είναι η Final Edition. Το λένε και οι ίδιοι, οι μηχανικοί, της Toyota εξάλλου, που πέρασαν πολλές ώρες δοκιμών στο Fuji και το Nurburgring, αλλά και την αεροδυναμική σήραγγα, προκειμένου να τελειοποιήσουν το στήσιμο και την παραγωγή κάθετης δύναμης.

Τον έλεγχο της GR Supra A90 Final Edition επί του οδοστρώματος, πέρα από τα φρένα και τα λάστιχα, αναλαμβάνει ένα ειδικά εξελιγμένο για αυτή coilover kit της KW. Κίνηση εν πολλοίς απαραίτητη, καθώς η Final Edition γίνεται επίσημα η ισχυρότερη εργοστασιακή Supra παραγωγής μέχρι σήμερα, χάρη στα 435 άλογα του 3.0λιτρου εξακύλινδρου εν σειρά twinturbo. Το τρίπτυχο «νέος εγκέφαλος-πολλαπλή εισαγωγής-εξάτμιση» χαρίζει στο μοτέρ της BMW 95 ίππους και 70 Nm παραπάνω από ό,τι στην κανονική Supra, φτάνοντας αισίως στην 435άρα ιπποδύναμης και τα τα 570 Nm ροπής. Κερασάκι στην τούρτα; Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου, αφήνοντας στην άκρη το 8άρι αυτόματο της ZF.

Παράλληλα με τη νέα ανάρτηση, οι μάστορες της Gazoo Racing έσφιξαν τις αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω και αύξησαν τη γωνία κάμπερ στους εμπρός τροχούς, δημιουργώντας και την πιο track focused εργοστασιακή Supra μέχρι σήμερα – κι ας μην της έβαλαν τελικά σήματα GRMN. Πάμε τώρα και στο ταμείο.

Στη Γερμανία η GR Supra A90 Final Edition ξεκινά από τις 142.800 ευρώ, την ώρα που η 2.0λιτρη τιμάται στις 64.240 ευρώ και η βασική 3.0λιτρη από 73.250 ευρώ. Αλλά αυτό, ότι θα είναι ακριβότερη από τις άλλες Supra δηλαδή, το περιμένεις – όσο κι αν είναι υπερβολή η διπλή τιμή σε σχέση με την απλή 3.0λτ. Πολύ μεγαλύτερη εντύπωση προξενεί το γεγονός πως η Final Edition ξεπερνά σε κόστος αγοράς, ακόμα και την Porsche 911! Η Carrera ξεκινά από 128.700 ευρώ, η Carrera T από 141.700 ευρώ (αμφότερες με 3.0λτ. biturbo εξακύλινδρο boxer 394 ίππων), ενώ η Carrera S των 480 ίππων από 154.800 ευρώ. Η κορυφαία Supra, κοινώς, είναι ακριβότερη κατά 14.100 ευρώ από τη βασική 911, κατά 1.100 ευρώ από την επόμενη Carrera T και χρειάζεται η Carrera S για να μείνει πίσω τιμολογιακά.

Πηγή: autogreeknews.gr

Exit mobile version