To βάρος της νέας M5 έχει σηκώσει πολλές συζητήσεις, όπως και το γεγονός ότι δεν επιτρέπει στο νέο μοντέλο να έχει καλύτερες επιδόσεις από το απερχόμενο, παρά την πολύ σημαντική αύξηση της ισχύος. Ακόμα και για τα δεδομένα των 5μετρων plug-in υβριδικών, σχεδόν 2,5 τόνοι είναι πολλοί – ειδικά όταν μιλάμε για (super) sport sedan. Τα επικριτικά σχόλια μάλιστα ήταν τόσα πολλά και έντονα, που αιφνιδίασαν πλήρως ακόμα και την ίδια, τη BMW.
Ο επικεφαλής του M GmbH, Frank van Meel, μίλησε στο αυστραλιανό Carsales για τo πόσο ξαφνικά ήρθε στο Μόναχο η υποδοχή της G90 από το κοινό, παραδεχόμενος πως έγιναν λάθη στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου: «Δεν περιμέναμε τόσα αρνητικά σχόλια για το βάρος της M5, υποτιμήσαμε τον τρόπο που λειτουργούν τα social media. Τώρα μάθαμε. Από εδώ και στο εξής, και θα το δείτε από όλους τους κατασκευαστές, όποιος λανσάρει εξηλεκτρισμένο sportscar δεν θα ανακοινώνει το βάρος, τουλάχιστον μέχρι τις πρώτες δημοσιογραφικές παρουσιάσεις». Με αυτό τον τρόπο, ο van Meel θεωρεί ότι ο κόσμος δεν θα βρίσκει πλατφόρμα για κράξιμο, καθώς οι θετικές κριτικές από τις δοκιμές -αν φυσικά είναι θετικές- θα λειτουργούν ευεργετικά στη διαμόρφωση ανάλογης ψυχολογίας στο κοινό.
To αφεντικό των BMW M εξηγεί ότι από τη στιγμή που αποκαλύφθηκε το βάρος του αυτοκινήτου, ήταν το μόνο για το οποίο μίλαγαν όλοι. Ωστόσο, ο Γερμανός είναι στην ευχάριστη θέση να αναφέρει ότι οι αντιδράσεις άρχισαν σταδιακά να αλλάζουν, όταν όλο και περισσότεροι άνθρωποι κάθονταν πίσω από το τιμόνι της νέας M5. Το κλίμα έχει πάρει εντελώς άλλη κατεύθυνση πλέον, με τις παραγγελίες «να βρίσκονται στα ύψη» και να αναγκάζουν σε αύξηση παραγωγής δύο φορές, προκειμένου να ανταπεξέλθει στην αυξημένη ζήτηση. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ο επίσης plug-in υβριδικός αντίπαλος από τη Στουτγκάρδη, που ακούει στο όνομα Mercedes-AMG E63 S E-Performance, είναι ήδη sold out μέχρι τα μέσα του έτους σε μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές του μοντέλου.
Πηγή: autogreeknews.gr