Travelnews

Δήμος Θεσσαλονίκης: Πρόγραμμα δράσεων για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της πόλης

Σύμφωνα με τον δήμο το 2025 θα συνεχιστεί η προώθηση του αστικού τουρισμού και η προβολή της Θεσσαλονίκης ως ιδανικού προορισμού για city break. Η στρατηγική αυτή αποσκοπεί στη μείωση της εποχικότητας, εξισορροπώντας την τουριστική κίνηση και αυξάνοντας τη διάρκεια παραμονής των επισκεπτών.

Παρά τη θετική δυναμική, η πόλη αντιμετωπίζει προκλήσεις, όπως η απώλεια τουριστικών ροών από αγορές όπως η Ρωσία και η Ουκρανία, αλλά και οι επιπτώσεις από τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή. Η Θεσσαλονίκη, όμως, κατάφερε να αντισταθμίσει αυτές τις απώλειες με την ενίσχυση των παραδοσιακών της αγορών, όπως η Γερμανία, η Βρετανία, η Γαλλία και οι ΗΠΑ. Παράλληλα, αναδυόμενες αγορές, κυρίως από την Ασία, προσφέρουν ελπίδες για περαιτέρω ανάπτυξη. Παράλληλα, επιδιώκεται η προσέλκυση διεθνών οπτικοακουστικών παραγωγών μέσω του Film Office Η ενίσχυση της παρουσίας της πόλης στον χώρο των διεθνών παραγωγών υποστηρίζεται από τη συνεργασία με τον ΕΚΟΜΕ, προσφέροντας ευκαιρίες για προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω ταινιών, σειρών και διαφημίσεων. Οι οπτικοακουστικές παραγωγές μπορούν να λειτουργήσουν ως ισχυρό εργαλείο τουριστικής προβολής, δημιουργώντας διεθνή αναγνωρισιμότητα.

Διαβάστε ακόμα:

Πώς ο Ιπποκράτης θα συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη της Κω

Πάνω από 450 εκατ. ευρώ οι εισπράξεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους την τελευταία 3ετία

Πως η βιωσιμότητα θα γίνει κινητήριος δύναμη για μακροπρόθεσμη ανάπτυξη στον ελληνικό τουρισμό

Πηγή: www.travel.gr

Exit mobile version