Στην ερώτηση «Θα θέλατε να επισκεφθείτε ή να επισκεφθείτε ξανά την Αττική;» το 67,5% απάντησε θετικά, ξεχωρίζοντας ως βασικούς λόγους την προσιτότητα του ταξιδιού (30,7%), τα εντυπωσιακά φυσικά τοπία και παραλίες (18,1%) και την τοπική κουζίνα (9,4%). Το 46,1% από αυτούς δήλωσε ότι προγραμματίζει να επισκεφθεί την Αττική μέσα στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, το 45,7% εξ αυτών επιθυμεί να επισκεφθεί την Αττική την καλοκαιρινή περίοδο, το 23,5% την άνοιξη και το 23,5%, αντίστοιχα, το φθινόπωρο.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής: «Βρισκόμαστε σε μια από τις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, έχοντας έναν ξεκάθαρο στόχο: να αναδείξουμε την Αττική ως κορυφαίο και πολυδιάστατο ταξιδιωτικό προορισμό για το γερμανικό, αλλά και το διεθνές κοινό» δήλωσε ο κ. Χαρδαλιάς, τονίζοντας ότι η Γερμανία αποτελεί διαχρονικά μια από τις σημαντικότερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό. Τα στοιχεία δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες της, πραγματοποιούν δύο με τρία ταξίδια τον χρόνο. Στόχος μας είναι ένα από αυτά, να έχει προορισμό την Αττική. Μια περιοχή που δεν αποτελεί απλώς την πύλη εισόδου της Ελλάδας, αλλά ένας προορισμός με ξεχωριστή ταυτότητα, που προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες 12 μήνες τον χρόνο. Η παρουσία μας εδώ, επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας για εξωστρέφεια και ενίσχυση του τουριστικού αποτυπώματος του Λεκανοπεδίου. Στέλνουμε ένα ξεκάθαρο μήνυμα στους επισκέπτες: Η Αττική είναι έτοιμη να σας υποδεχθεί όλους. Κάθε γωνιά της, προσφέρει μοναδικές εμπειρίες που αξίζει να ανακαλύψετε».
Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε εκτενώς στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος της Αττικής, που το καθιστούν διάσημο στη διεθνή αγορά: την ιστορία και τον πολιτισμό, τη νησιωτικότητα, την εναλλαγή του φυσικού τοπίου, την κοσμοπολίτικη Αθηναϊκή Ριβιέρα, τη μεσογειακή γαστρονομία, τις ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, πλεονεκτήματα που όπως υπογράμμισε «καθιστούν την Αττική ιδανικό προορισμό για κάθε είδους ταξιδιώτη — είτε αναζητά αρχαιολογικούς περιπάτους, είτε χαλάρωση και διασκέδαση, είτε εναλλακτικές δραστηριότητες στη φύση».
Ο κ. Χαρδαλιάς εξήρε επίσης τον καταλυτικό ρόλο που διαδραματίζει ο αναπτυξιακός οργανισμός «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.» στην τουριστική προβολή και την ανάπτυξη της Περιφέρειας, καθώς όπως είπε, «με στοχευμένες δράσεις, μεθοδικότητα και συνεργασίες, συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Αττικής μας και στην προσέλκυση επισκεπτών υψηλής ποιότητας, που αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες και υψηλού επιπέδου υπηρεσίες».
Πρόσθετες αεροπορικές θέσεις για Αθήνα
Στο πλαίσιο της προώθησης του Λεκανοπεδίου της Αττικής ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού, ο κ. Νίκος Χαρδαλιάς πραγματοποίησε στην γερμανική πρωτεύουσα σειρά συναντήσεων με κορυφαίους φορείς της διεθνούς αγοράς, επιδιώκοντας στρατηγικές συνεργασίες που θα ενισχύσουν τη θέση της Αττικής στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.
Ειδικότερα, συναντήθηκε καταρχάς με τη Janice Mather, επικεφαλής του τμήματος Αεροδρομίων και Τουριστικών Οργανισμών της Jet2, και τον Jacob Bramley, γενικό διευθυντή του ίδιου τμήματος, όπου συζητήθηκε η ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος. Η Jet2.com & Jet2holidays ανακοίνωσε ότι το 2025 θα διαθέσει πάνω από 57.000 αεροπορικές θέσεις προς την Αθήνα, σημειώνοντας αύξηση 129% σε σχέση με το 2022, με 8 εβδομαδιαίες πτήσεις από Μπέρμιγχαμ, Μάντσεστερ και Στάνστεντ. Παράλληλα, περισσότερες από 12.000 αεροπορικές θέσεις αναμένεται να είναι διαθέσιμες για τη χειμερινή περίοδο 2025 – 2026.
Πηγή: www.travel.gr