Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης, το κρασί της Αττικής, «άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μεσογειακή διατροφή, προσδίδει μια προστιθέμενη αξία στον γαστρονομικό χάρτη και το τουριστικό προϊόν της, ενώ παράλληλα αποτελεί πεδίο για γόνιμη και αποδοτική επιχειρηματική δράση. Συνεχίζουμε τη μεθοδική προσπάθειά μας για τη διεθνή προβολή του Αττικού οίνου, επενδύοντας σε αυτή την κατεύθυνση κάθε διαθέσιμο πόρο».
Η Prowein, διεθνές βήμα ανάδειξης του αττικού οίνου
Η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε και φέτος, για έκτη συνεχόμενη φορά στην έκθεση, στο πλαίσιο της εθνικής συμμετοχής που διοργανώνεται από την Enterprise Greece. Στο περίπτερο της Περιφέρειας φιλοξενήθηκαν οκτώ οινοπαραγωγοί και μία εταιρεία οινοπνευματωδών ποτών της Αττικής, με επιδότηση της συμμετοχής τους κατά 80%, μέσα από το σχετικό πρόγραμμα για τη διεθνή προώθηση του Αττικού οίνου. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, στο περίπτερο της Περιφέρειας πραγματοποιήθηκαν δεκάδες εμπορικές συναντήσεις, ενώ οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν εκλεκτές ποικιλίες κρασιών που παράγονται στην Αττική, τόσο στον χώρο του περιπτέρου, όσο και στον χώρο του free tasting της εθνικής συμμετοχής, που λειτουργεί υπό την επίβλεψη διεθνούς φήμης σομελιέ. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν το σεμινάριο που επιμελήθηκε η διάσημη Γερμανίδα master of wine Caro Maurer σχετικά με τη θέση ενός παραδοσιακού αττικού κρασιού, της ρετσίνας, στη σύγχρονη οινική αγορά, καθώς και με τις προσπάθειες των νέων παραγωγών να εμπλουτίσουν τη γευστική εμπειρία.
Η έκθεση Prowein στο Ντίσελντορφ αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις στον χώρο του κρασιού και των οινοπνευματωδών ποτών σε παγκόσμιο επίπεδο, προσελκύοντας το ενδιαφέρον περίπου 50.000 επισκεπτών κάθε χρόνο. Στη φετινή διοργάνωση συμμετέχουν 5.400 εκθέτες από 65 χώρες από όλο τον κόσμο, ενώ στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποιούνται εξειδικευμένα εργαστήρια, masterclasses και αποκλειστικές γευστικές δοκιμές, προκειμένου να ενημερώσουν τους επαγγελματίες και τους επισκέπτες για τις πιο σύγχρονες τάσεις του χώρου.
Διαβάστε ακόμα:
Δήμος Θεσσαλονίκης: Πρόγραμμα δράσεων για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της πόλης
Πάνω από 450 εκατ. ευρώ οι εισπράξεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους την τελευταία 3ετία
Ο ΕΟΤ και η διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό
Πηγή: www.travel.gr