Τα Peugeot GTi, με μπροστάρηδες τα 205, 106 και 306, αποτελούν αδιαμφισβήτητα θρυλικά αυτοκίνητα πλέον, καθώς συγκαταλέγονται στα κορυφαία hot hatches όλων των εποχών και πολλές φορές, ακόμα σήμερα, ανακαλούνται ως σημεία αναφοράς για την οδική τους συμπεριφορά. Τελευταία φορά που είδαμε τα τρία θρυλικά γράμματα ήταν το 2019, στο κορυφαίο 308 1ης γενιάς και τα 270 άλογά του. Λίγο, όμως, ξαπόστασαν και ξανά προς τη δόξα τραβάν’!
Ο CEO της γαλλικής εταιρίας, Alain Favey, επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του πως τα Peugeot GTi επιστρέφουν στη γκάμα, αρχής γενομένης με το 208 e-GTi. «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω, ότι το λογότυπο “GTi” θα επανέλθει στο e-208 το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ο Favey στο βρετανικό Autocar, συνεχίζοντας: «Πήραμε την απόφαση να αναβιώσουμε τα Peugeot GTi, καθώς θέλουμε να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε τη φήμη μιας μάρκας, που δίνει προτεραιότητα στην οδήγηση και τις απολαύσεις που προσφέρουν τα αυτοκίνητά μας, είτε τα οδηγείς είτε σε πάνε βόλτα με αυτά».
Η έκδοση GTi του e-208 θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το στάνταρ μοντέλο, αλλά ενδέχεται να δανειστεί μηχανικά μέρη από το Abarth 600e. Το ισχυρότερο Abarth τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 280 ίππων, στην απόλυτη έκδοση Scorpionissima, ωστόσο για το e-208 GTi επικρατέστερο είναι το μοτέρ των 240 ίππων, από το βασικό 600e Turismo. Στάνταρ θα είναι και το μπλοκέ διαφορικό Torsen, ενώ οι επιδόσεις προβλέπονται κάτι παραπάνω από καταιγιστικές. Το 600e Turismo θέλει 6,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ωστόσο το μικρότερο και ελαφρύτερο e-208 GTi πιθανότατα να πέσει κάτω από τα 6,0 δλ. για την ίδια μέτρηση.
Τα καλύτερα νέα, δε, ο Favey τα φύλαξε για το τέλος. Το e-208 θα είναι το πρώτο από μια νέα σειρά μοντέλων GTi, από όπου δεν αποκλείεται να παρίστανται και κινητήρες εσωτερικής καύσης! «Θα ξεκινήσουμε με το 208 και θα πορευτούμε αναλόγως των κριτικών, αλλά και των εισηγήσεων από τους πελάτες μας. Δεν αποκλείεται να υπάρξουν τόσο άλλες εκτελέσεις του 208 GTi, όσο και αντίστοιχες εκδόσεις άλλων μοντέλων. Προς το παρόν, όμως, δεν υπάρχει απολύτως τίποτα προγραμματισμένο με αυτή την έννοια».
Πηγή: autogreeknews.gr