Σε άτακτη ηλεκτρική υποχώρηση τρέπεται η Audi, αλλά και όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που ετοιμάζονταν μέχρι πρότινος να προσφέρουν μόνο EV στο μέλλον. Η είδηση πως ο V8 θα παραμείνει στο μηχανοστάσιο και του επόμενου RS 6, έρχεται τόσο ως επιβεβαίωση της αλλαγής στάσης όσο και απόλυτη χαρμόσυνη μελωδία, στα αυτιά κάθε petrolhead.
Για πολύ καιρό, το μέλλον του κορυφαίου βενζινοκίνητου Audi έμοιαζε αμιγώς ηλεκτρικό. To RS 6 e-tron δουλεύεται χρόνια ως project στα ενδότερα του Ίνγκολσταντ, όμως μετά και την πλήρη μεταστροφή του A6 στον εξηλεκτρισμό είναι βέβαιο πως θα παρουσιαστεί, εντός των επόμενων ετών. Η πλατφόρμα PPE εξάλλου, για αυτό υπάρχει. Είτε η Porsche Taycan, είτε το RS e-tron GT, θα μπορούσαν να δανείσουν τα τεχνικά τους «φώτα» στο επερχόμενο ηλεκτρικό RS 6, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για ισχύ μίνιμουμ στα 805 άλογα. Το δίδυμο ηλεκτροκινητήρων (ένας εμπρός, ένας πίσω) φτάνει τους 925 ίππους στο RS e-tron GT, ενώ στην Taycan Turbo GT η συνολική ισχύς μπορεί να αγγίξει τους 1.100 ίππους και τα 1.340 Nm (κατόπιν εμπλοκής του Attack Mode)! Άρα RS 6 EV θα είχαμε, ούτως ή άλλως.
Ευτυχώς, οι Γερμανοί αναθεώρησαν και πλέον είναι σίγουρο ότι οι ηλεκτροκινητήρες δεν θα είναι μόνοι τους στη γκάμα. Το επόμενο RS 6 θα εξοπλίζεται και με κινητήρα εσωτερικής καύσης, οχτακύλινδρο κιόλας, πιθανότατα τον Ultra Performance V8 Hybrid που γνωρίζουμε από τις Porsche Panamera Turbo Hybrid, Lamborghini Urus SE και Bentley Flying Spur. H ισχύς κυμαίνεται από τα 780 ως τα 800 άλογα, οπότε το μόνο σίγουρο είναι ότι το επερχόμενο RS 6 θα είναι κατά πολύ ισχυρότερο από το σημερινό, που αριθμεί μάξιμουμ 630 άλογα στην έκδοση GT. Ο Marco Schubert, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ της Audi, δήλωσε: «Αυτή η απόφαση είναι αποτέλεσμα εντατικών συζητήσεων και ακολουθεί επίσης τις επιθυμίες των πελατών μας, καθώς και τα σχόλια από τους διεθνείς αντιπροσώπους μας».
Πηγή: autogreeknews.gr