Η Audi εμπλουτίζει την γκάμα των κινητήρων του νέου A5 Sedan και Avant με την προσθήκη του e-hybrid quattro σε δύο εκδόσεις ισχύος και με διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία. Το νέο plug-in hybrid σύστημα καλύπτει με άνεση τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων δίχως να χρειάζεται η βενζίνη, αφού η νέα γενιά μπαταριών διαθέτει περίπου 45% μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα, ενώ μαζί με την αυξημένη απόδοση της ανάκτησης πέδησης μπορεί να διανύει έως και 110 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά σε μεικτές συνθήκες ή έως 116 χλμ. σε αστικές.
Ο βενζινοκινητήρας που χρησιμοποιείται ως βάση, είναι ο 2.0 TFSI με ισχύ 252 ίππων στις 5.000-6.500 σ.α.λ. και 380 Nm ροπής στις 1.600-4.500 σ.α.λ. Μαζί με το ηλεκτρομοτέρ των 143 ίππων και 350 Nm, η συνδυαστική ισχύς στην πρώτη έκδοση φτάνει τους 299 ίππους και τα 450 Nm. Το PHEV σύνολο επιταχύνει το Α5 e-hybrid Sedan των 2.070 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Με μόνο την ηλεκτρική ενέργεια φτάνει τα 140 χλμ./ώρα τελικής. Η Audi ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση βενζίνης 2,0 λτ./100 χλμ. και ηλεκτρικής ενέργειας 14,9 kWh/100 χλμ., με εκπομπές CO2 45 γρ./χλμ. Με αποφορτισμένη την μπαταρία των 20,7 kWh καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας, η κατανάλωση βενζίνης ανεβαίνει στα 6,3 λτ./100 χλμ.
Στην ισχυρότερη εκδοχή, ο κινητήρας είναι ο ίδιος 2.0 TFSI των 252 ίππων και 380 Nm ροπής και το ηλεκτρικό μοτέρ έχει ισχύ 143 ίππους και 350 Nm, όμως η συνδυαστική απόδοση αυξάνεται στους 367 ίππους και τα 500 Nm. Η μετάδοση και εδώ γίνεται με το 7τάχυτο S tronic και την τετρακίνηση quattro. Το πιο ισχυρό PHEV επιταχύνει το A5 e-hybrid στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δλ., ενώ καταναλώσεις και εκπομπές CO2 είναι ελάχιστα υψηλότερες από την έκδοση των 299 ίππων.
Η μέγιστη ισχύς φόρτισης AC έχει αυξηθεί στις 11 kW, που σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης από 0 σε 100% διαρκεί μόλις 2,5 ώρες. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, με αποτέλεσμα να μειωθεί η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ στα 331 λίτρα (445 λτ. στο συμβατικό). Η Audi έχει αυξήσει σημαντικά την απόδοση πέδησης με ανάκτηση και οι οδηγοί μπορούν πλέον να προσαρμόσουν τον βαθμό ανάκτησης στη λειτουργία EV χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι. Επίσης, είναι διαθέσιμοι δύο τρόποι λειτουργίας, το EV και το hybrid. Το λανσάρισμά του νέου Audi A5 e-hybrid έχει ήδη ξεκινήσει στη Γερμανία, με τιμή εκκίνησης τις 62.500 ευρώ.
Πηγή: autogreeknews.gr