Θα θυμάστε το Renault Scenic RX4, που εμφανίστηκε το 2000. Την περιπετειώδη εκδοχή του γαλλικού πολυμορφικού, με την «περιστροφική» ονομασία, που εμφανίστηκε πολύ πριν γίνουν μόδα τα crossover και πρακτικά εξαλείψουν τα MPV. Σχεδόν 20 χρόνια πριν, η Mitsubishi είχε παρουσιάσει κάτι αντίστοιχο, με τη μορφή του Delica (ή L300) Express του 1984, το οποίο διαδέχτηκε το Delica Star Wagon του 1990 και μετέπειτα το Space Gear. Κοινώς, τα «Τρία Διαμάντια» έχουν μακρά παράδοση στη μίξη πολυμορφικών και εκτός δρόμου δυνατοτήτων. Το Xpander Cross είναι η σύγχρονη εφαρμογή.
Το κανονικό Xpander μπορεί να μην το ξέρει κανείς στην Ευρώπη, όμως παγκοσμίως -και ειδικά σε χώρες όπως η Ταϊλάνδη, όπου κατασκευάζεται κιόλας- είναι το τέταρτο πιο επιτυχημένο μοντέλο της Mitsubishi, αριθμώντας πάνω από 100.000 πωλήσεις ετησίως. Το Cross ξεχωρίζει χάρις στα πλαστικά προστατευτικά του αμαξώματος, που αυξάνουν το πλάτος κατά 50 χλστ. (1.800 χλστ. συνολικά, 4.500 χλστ. το μήκος, 1.750 χλστ. το ύψος), και την αυξημένη διαδρομή της ανάρτησης, που στέλνει την απόσταση από το έδαφος στα 225 χλστ. Οι 17άρες ζάντες περιβάλλονται από μικτά ελαστικά και συνδράμουν στην βελτίωση των εκτός δρόμου επιδόσεων.
Στο εσωτερικό μπορούν να φιλοξενηθούν μέχρι 7 επιβάτες, με την 2η σειρά να διαιρείται σε ποσοστό 60/40 και την τρίτη σε 50/50. Φυσικά όλα τα καθίσματα αναδιπλώνονται, δημιουργώντας έναν χώρο φόρτωσης ικανό για μετακόμιση. Τα δερμάτινα καθίσματα αναβαθμίζουν το διάκοσμο, ενώ σε αυτοκίνητο του 2025 δεν γίνεται να λείπουν οι οθόνες για το σύστημα πολυμέσων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Την κίνηση των 1.780 κιλών του αμαξώματος αναλαμβάνει ένα υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από 1.6ο0άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα και ηλεκτρομοτέρ, συνδυαστικής απόδοσης 116 ίππων. Παρά το σκληροτράχηλο παρουσιαστικό, το Xpander Cross δεν είναι τετρακίνητο. Μόνο ο εμπρός άξονας παραλαμβάνει τη δύναμη, μέσω κιβωτίου διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης eCVT. Προγράμματα λειτουργίας για εκτός δρόμου βόλτες, αντίθετα, υπάρχουν: Gravel και Mud. Οπότε σε συνδυασμό με τον πολύ καλό αέρα από το έδαφος, που ξεπερνά πολλά SUV, το Xpander Cross θα πει εμφατικά «ναι» σε βόλτες μακριά από την άσφαλτο.
Το Xpander Cross HEV Play είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Ταϊλάνδης, με αρχική τιμή 981.000 μπατ (26.650 ευρώ). Στην ίδια τιμή, όσοι θέλουν κάτι πιο σπορτίβ, μπορούν να επιλέξουν το απλό Xpander HEV Play.
Πηγή: autogreeknews.gr