Έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Lynk & Co 08 και μετά από παρατεταμένη αναμονή, βρήκε επιτέλους το δρόμο προς την Ευρώπη. Κυριότερα προσόντα του; Φυσικά η σχεδίαση, αλλά και η αυτονομία που θέτει τον πήχη στα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα.
To 08 μπαίνει στην πολυσύχναστη κατηγορία των D-SUV, κάνοντας τη διαφορά από τον ανταγωνισμό χάρη στην τολμηρή και ασυνήθιστη εμφάνιση. Όπως όλα τα μοντέλα της κινεζικής μάρκας, διαθέτει φώτα ημέρας LED που μοιάζουν με νύχια γερακιού, ενώ οι κύριοι προβολείς είναι τοποθετημένοι κατά μήκος μιας λωρίδας κάτω από τη γραμμή κλεισίματος του καπό. Η κλειστή μάσκα και τα καλύμματα στις ζάντες βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση, όπως και ο διαχύτης στο πίσω μέρος. Εκεί, δηλαδή, όπου δεσπόζουν τα ενιαία LED φωτιστικά σώματα, εντείνοντας την αίσθηση του πλάτος στα μετόπισθεν του μεγάλου SUV (4.820 χλστ. μήκος, 1.915 χλστ. πλάτος, 1.685 χλστ. ύψος, 2.848 χλστ. μεταξόνιο).
Στο εσωτερικό, το 08 δεν διαφέρει σε τίποτα από το μοντέλο που κυκλοφορεί εδώ και δυο χρόνια στην Κίνα. Κάτι που σημαίνει ότι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, η τεράστια οθόνη αφής των 15,4 ιντσών για το infotainment και το ασύλληπτο head-up display των 92 (!) ιντσών, μαγνητίζουν όλα τα βλέμματα.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε την πλατφόρμα CMA Evo, που βασίζει πολλά ακόμα μοντέλα της Geely, περιλαμβανομένων των Polestar 2 και Volvo XC40. Τεχνικές λεπτομέρειες δεν ανακοινώνονται, πέρα από ότι η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 200 χλμ. και η συνολική τα 1.100 χλμ. – αμφότερα ρεκόρ για αυτοκίνητο που πωλείται στην Ευρώπη. Κατά πάσα πιθανότητα αναλαμβάνει το ίδιο κινητήριο σύνολο με το κινεζικό 08, αποτελούμενο από έναν 1.500άρη τετρακύλινδρο τούρμπο, δυο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία 39,6 kWh, για μια συνδυαστική απόδοση 593 ίππων και 905 Nm. Η Lynk & Co προσφέρει τόσο μπροστινές όσο και τετρακίνητες εκδόσεις του 08 στην Κίνα, ωστόσο δεν υπάρχει ακόμη καμία πληροφορία σχετικά με το ποιο σύστημα μετάδοσης κίνησης PHEV θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη.
Πηγή: autogreeknews.gr