Το Duster αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της Dacia, αλλά και της Renault, όχι μόνο με το 5θυρο SUV αμάξωμα, όπως το γνωρίζουμε στην Ευρώπη, αλλά και με καρότσα. To αγροτικό κυκλοφορεί στη Βραζιλία, με τα σήματα των Γάλλων και την ονομασία Oroch, σημειώνοντας αξιοπρόσεκτη επιτυχία στη μεγαλύτερη αγορά της Λατινικής Αμερικής. Προκειμένου να συνεχίσει στο ίδιο τέμπο, ήρθε η ώρα για μικρή ανανέωση.
Εξωτερικά και ειδικά στο εμπρός μέρος φανερώνει τη συγγένειά του με το Dacia Duster πρώτης γενιάς, ενώ για το ανανεωμένο Oroch οι αλλαγές εστιάζονται στο νέο προφυλακτήρα και τη μάσκα. Επιπλέον, βελτιώθηκε η γωνία προσέγγισης στις 27,6 μοίρες και οι νέες ράγες οροφής μπορούν να σηκώσουν βάρος έως 80 κιλών, ενώ η καρότσα φορτώνεται μέχρι 680 κιλά. Ανασχεδιασμένες με τη σειρά τους είναι οι ζάντες αλουμινίου, όπως και ο πίσω προφυλακτήρας. Το εσωτερικό του Oroch εμφανίζεται πιο σύγχρονο, με το ταμπλό να θυμίζει σε αρκετά σημεία εκείνο του Dacia Sandero. Παράλληλα, ο πίνακας οργάνων και κάποια χειριστήρια προέρχονται από σύγχρονα αλλά και παλαιότερα επιβατικά Renault. Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα πολυμέσων με τη γνωστή οθόνη των 8 ιντσών.
Νέος και πιο ισχυρός από ποτέ κινητήρας στην γκάμα του Oroch είναι ο 1.3 TCe, ισχύος 170 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και με ροπή 270 Nm στις 1.600-3.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο έχει εξελιχθεί από τη συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, σε συνεργασία και με την Daimler, ενώ παράγεται στην Ισπανία. Για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα CVT Xtronic κιβώτιο 8 ταχυτήτων, με δυνατότητα και χειροκίνητων αλλαγών. Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 189 χλμ./ώρα. Βασικό μοτέρ είναι το ατμοσφαιρικό 1.6 SCe των 120 ίππων και 159 Nm ροπής, αποκλειστικά με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 11,8 δλ. και τελική ταχύτητα φτάνει τα 169 χλμ./ώρα.
Το Renault Oroch πατάει σε ανεξάρτητες αναρτήσεις και στους τέσσερις τροχούς (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) και εφοδιάζεται με μεικτής χρήσης ελαστικά 215/65 R16, ωστόσο παρά την σκληροτράχηλη εμφάνισή του, δεν εφοδιάζεται με σύστημα τετρακίνησης. Κάτι που εξαργυρώνεται στην τιμή, καθότι εκκινεί από τις μόλις 119.900 ρεάλ (20.014 ευρώ).
Πηγή: autogreeknews.gr