Auto-Moto

Νέο Subaru WRX tS Spec B κατευθείαν από τα ράλλυ – AutoGreekNews

Η Subaru δεν σταματά να βγάζει ειδικές εκδόσεις του WRX, σε μια προσπάθεια να χρυσώσει το χάπι για την έλλειψη καθαρόαιμου STI. Δείτε το νέο tS Spec B, για παράδειγμα, που οπτικά μας μεταφέρει στα περασμένα μεγαλεία της Subaru Tecnica International.

Το μπλε χρώμα δεν γινόταν παρά να καλύπτει το αμάξωμα, συνοδεία της χαρακτηριστικής/διαχρονικής/απαραίτητης «απλώστρας» στο πίσω μέρος. Οι 19άρες ζάντες δεν είναι ντυμένες στην αλησμόνητη χρυσαφί απόχρωση, αλλά το πολύ όμορφο και δυναμικό σχέδιό τους μας κάνει να τις συγχωρέσουμε – ιδίως από τη στιγμή που πίσω τους, κρύβουν φρένα της Brembo με χρυσαφί δαγκάνες και τρυπητούς δίσκους. Διόλου τυχαίες και οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες, που δείχνουν το tS Spec B να αφήνει σκόνη πίσω του περνώντας από χωματόδρομο, ως νύξη στην ιστορική παρουσία των «Πλειάδων» στους αγώνες ράλλυ.

Παρόμοιο το σκεπτικό και στο τεχνικό σκέλος, τουλάχιστον σύμφωνα με τη Subaru Αυστραλίας, που είναι υπεύθυνη για τη νέα ειδική έκδοση του «Ρεξ». Οι Αυστραλοί κάνουν λόγο για βελτιώσεις στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, που αυξάνουν την απόκριση του αυτοκινήτου στις εντολές του οδηγού, «σε επίπεδα που πλησιάζουν τα αγωνιστικά WRX Group N». Υπερβολή, το δίχως άλλο, από τη στιγμή κιόλας που το Spec B δεν είναι κάποια «γυμνή» παραλλαγή του WRX, αλλά υπερπλήρως εξοπλισμένο με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, infotainment 11,6 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, δερμάτινα μπάκετ της Recaro και πάει λέγοντας.

Ευτυχώς, αντίθετα με πολλά «σπέσιαλ» WRX, το συγκεκριμένο συνδυάζεται με το σωστό κιβώτιο. Μόνο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο στη διάθεση του οδηγού, κόντρα στη CVT λαίλαπα των περισσότερων WRX, πάντα με τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο boxer των 2.4 λίτρων κάτω από το αεριζόμενο καπό. Η απόδοση παραμένει στα γνωστά επίπεδα των 275 ίππων και 375 Nm, συνεργαζόμενη εννοείται με το σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive και Active Torque Vectoring, ενώ δεν λείπουν τα ενεργά αμορτισέρ για τον έλεγχο της κινηματικής του αμαξώματος.

Πηγή: autogreeknews.gr

Exit mobile version