Auto-Moto

Οι πρώτες χαμηλές τιμές του Dacia Bigster – AutoGreekNews

H Dacia μεγαλώνει την οικογένεια των SUV μοντέλων της με το Bigster, το οποίο αποτελεί το μεγάλο αδελφό του γνωστού και πολύ δημοφιλούς νέου Duster. Τα δύο μοντέλα είναι πανομοιότυπα μεταξύ τους, όμως το Bigster είναι αισθητά μακρύτερο και τοποθετείται στο άνω άκρο των μικρομεσαίων SUV.

To σημαντικά μεγαλύτερο μήκος διαχωρίζει τα δυο SUV οπτικά, με το Bigster να φτάνει τα 4,57 μέτρα και να ξεπερνά το Duster κατά 23 εκατοστά (4,34 μέτρα). To πλάτος φτάνει τα 1,81 μ., το ύψος τα 1,66 μ. και το μεταξόνιο τα 2,7 μέτρα (+4 εκ. από το Duster). Αναμενόμενα οι ήδη πολύ καλοί χώροι του πιο κόμπακτ Duster, εκτοξεύονται στην κορυφή της κατηγορίας για το Bigster. Πέντε ενήλικες θα βολευτούν με όλη τους την άνεση, άσχετα από το ύψος τους, μαζί με 667 λίτρα χώρου αποσκευών (517 λίτρα το δικίνητο Duster, 453 το τετρακίνητο). Κατά τα άλλα η εικόνα παραμένει ολόιδια, με οθόνη αφής 7 ή 10 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών. Ωστόσο, αυτό που μάλλον του λείπει και θα ήθελαν κάποιοι είναι η τρίτη σειρά καθισμάτων για να γίνεται και 7θέσιο, όπως ισχύει στο Jogger.

Από πλευράς κινητήρων υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το μικρότερο Duster, αφού το μεγαλύτερο και βαρύτερο Bigster χρειάζεται περισσότερη δύναμη. Για παράδειγμα ο τρικύλινδρος 1.0 TCe 100 LPG, δεν προσφέρεται στο Bigster και τη θέση του παίρνει ο επίσης τρικύλινδρος, mild hybrid, 1.2 TCe ECO-G των 140 ίππων. Με δύο ρεζερβουάρ που περιέχουν συνολικά 99 λίτρα καυσίμου (50 λίτρα βενζίνη και 49 λίτρα υγραέριο), το μοντέλο επιτυγχάνει αυτονομία που φτάνει έως και τα 1.450 χλμ. Το Bigster TCe 140 βασίζεται στον TCe 130 με ένα νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 λτ. που λειτουργεί βάσει του κύκλου Miller και Mild Hybrid σύστημα 48V, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρεται και σε έκδοση 4×4. Ισχυρότερο εμφανίζεται και το Full Hybrid με 155 ίππους (140 στο Duster) και κάνει πρεμιέρα γενικότερα στο Renault Group σε αυτά τα άλογα. Όπως και στο Duster, η μετάδοση αποτελείται από 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη (6άρι στο Full Hybrid).

Οι πρώτες τιμές που ανακοινώθηκαν για το Dacia Bigster είναι παραπλήσιες μεταξύ των μεγάλων αγορών της Ευρώπης (π.χ. Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία) και βρίσκονται σε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα από άλλων C-SUV αυτών των διαστάσεων. Στη Γερμανία το Bigster TCe 140 εκκινεί στη βασική έκδοση Essential από 23.990 ευρώ, ενώ στο δεύτερο επίπεδο Expression πωλείται από 24.990 ευρώ. Το TCe 130 4×4 Expression στοιχίζει από 27.990 ευρώ και το Hybrid 155 Expression από 28.590 ευρώ. Στην Ιταλία το TCe 140 Essential ξεκινά από 24.800 ευρώ και το Expression από 25.800 ευρώ. Παραπλήσιες είναι οι τιμές του Bigster και στη Γαλλία, αφού τα ποσά για τις αντίστοιχες εκδόσεις ανέρχονται στις 24.990 ευρώ και 26.500 ευρώ. Στην Ισπανία εκκινεί από τις 24.950 ευρώ και 25.790 ευρώ (TCe 140 Essential και Expression αντίστοιχα). Προς το παρόν όμως, δεν ανακοινώθηκαν τιμές για το TCe ECO-G 140 (LPG), το οποίο θα συγκεντρώσει αρκετό αγοραστικό ενδιαφέρον.

Πηγή: autogreeknews.gr

Exit mobile version