Αθλητικά

Red Bull: «Είμαστε πιο γρήγοροι από πέρυσι!»

Το νέο μονοθέσιο της Red Bull, η RB21, αποτελεί ένα βήμα μπροστά στην εξέλιξη της φιλοσοφίας των πρώην παγκόσμιων πρωταθλητών για μονοθέσια με ground effect και είναι ταχύτερο από την προκάτοχό της, την RB20, με την οποία ο Max Verstappen κατέκτησε τον τέταρτο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο του το 2024.

Αυτό υποστηρίζει ο τεχνικός διευθυντής της Red Bull, Πιερ Βασέ, ο οποίος έχει την δύσκολη αποστολή να καθορίσει την κατεύθυνση ανάπτυξης των μονοθεσίων της ομάδας μετά την αποχώρηση του Έιντριαν Νιούι, ο οποίος πλέον εργάζεται για την Aston Martin.

«Πέρυσι καταφέραμε να κάνουμε ένα βήμα μπροστά μετά τα προβλήματα στα μέσα της σεζόν», εξήγησε ο Verstappen. «Τώρα ξεκινάμε με την αρχική έκδοση της νέας RB21, η οποία είναι περίπου 3-4 δέκατα του δευτερολέπτου γρηγορότερη από την έκδοση της RB20 με την οποία τελειώσαμε την περασμένη σεζόν. Οπότε, το νέο μονοθέσιο είναι ταχύτερο, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό».

«Φέτος έχουμε μια μικρή, αλλά εντούτοις, διεύρυνση του λειτουργικού παραθύρου του μονοθεσίου, κάτι που ίσως αφαιρεί λίγο από την ταχύτητα, όμως συνολικά το αυτοκίνητο στέκεται καλύτερα στην πίστα.»

Η Red Bull αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Μπαχρέιν και πολλοί αναλυτές δεν είναι σίγουροι αν οι πρώην πρωταθλητές προσπάθησαν να κρύψουν τον ρυθμό τους ή απλά δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν το πρόγραμμά τους και να δείξουν τις πραγματικές δυνατότητες του μονοθεσίου.

Σουμάχερ: «Ο Λεκλέρκ έχει πιθανότητες επιτυχίας με τη Ferrari, ο Λιούις μάλλον δεν θα είναι πρωταθλητής...»

Ο πρώην πιλότος της Formula 1, Ραλφ Σουμάχερ, ποντάρει στον Σαρλ Λεκλέρ ως τον οδηγό της Ferrari που μπορεί να έχει περισσότερες επιτυχίες φέτος.

Ένα από τα προβλήματα που επιβεβαιώθηκαν μετά τις δοκιμές είναι η διαταραχή της ισορροπίας μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους του μονοθεσίου. Αυτό δεν συμβαίνει συχνά, αλλά είναι εξαιρετικά δυσάρεστο, καθώς σημαίνει ότι τα αποτελέσματα της εξέλιξης του μονοθεσίου στην αεροδυναμική σήραγγα και στις προσομοιώσεις CFD δεν αντιστοιχούν στην απόδοση στην πίστα και στην αίσθηση των οδηγών.

Κυρίαρχος λόγος για αυτό είναι η παλαιότητα της αεροδυναμικής σήραγγας που χρησιμοποιεί η Red Bull, η οποία πρόκειται σύντομα να αντικατασταθεί από πολύ πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις. Η Red Bull χρησιμοποιεί αυτήν τη σήραγγα από την είσοδό της στη Formula 1 το 2005, με την ίδια την αεροδυναμική σήραγγα να μετράει ήδη 70 χρόνια.

Πηγή: www.sportal.gr

Exit mobile version