Το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου Fiat Grande Panda είναι προ των πυλών. Ήδη έχουν ανακοινωθεί οι πρώτες τιμές, σε μερικές από τις κυριότερες αγορές της Ευρώπης, ενώ δεν θα αργήσουν να γίνουν γνωστές οι λεπτομέρειες σχετικά με τον εξοπλισμό των εκδόσεων. Για να ακριβολογούμε η βασική έκανε την εμφάνισή της, σε όλο το ρετρό μεγαλείο της.
Το εναρκτήριο Panda 1.2 Hybrid, καταρχάς κι όπως βλέπουμε με την πρώτη ματιά, δεν πατάει σε ζάντες αλουμινίου. Και δεν φοράει ούτε τάσια. Γιατί να το κάνει, εξάλλου; Το πρώτο Panda, από το οποίο αντλεί μπόλικη έμπνευση σχεδιαστικά το Grande, άφηνε ελεύθερους τους σιδερένιους τροχούς. Το ίδιο κάνει και το ολοκαίνουργιο μοντέλο (στις 16 ίντσες, αντί των 13 του MK1), ολοκληρώνοντας το οπτικό πακέτο των παλιών, παραδοσιακών, εκδόσεων με άβαφους προφυλακτήρες. Όχι εντελώς, καθότι θα «μαύριζε» πολύ το παρουσιαστικό, αλλά όσο πρέπει για να γυρίσουμε λίγο νοερά 20 και πλέον χρόνια πίσω. Ορθά οι Ιταλοί αφήνουν χωρίς χρώμα μόνο το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς εκτός από τη μεγάλη επιφάνεια του ίδιου, ο συνδυασμός πλήρως άβαφου με τη μαύρα μάσκα και τα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι, θα έδιναν ένα ιδιαίτερα σκοτεινό «μούτρο» στο ιταλικό μικρό.
Στο εσωτερικό τώρα, η αλήθεια είναι πως η μαυρίλα δεν αποτράπηκε στο ταμπλό. Εκεί που οι πλουσιότερες εκδόσεις απολαμβάνουν οθόνη αφής 10,25 ιντσών, το βασικό Grande Panda έχει ένα κομμάτι πλαστικό με μια θύρα USB και θήκη για smartphone. Παρόλα αυτά, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών είναι στάνταρ. Αυτό που συγκαταλέγεται στα έξτρα, αντίθετα, αφορά τον ηλεκτρικό μηχανισμό των πίσω παραθύρων. Με τις πατροπαράδοτες μανιβέλες ανεβοκατεβάζουν τα κρύσταλλα οι πίσω επιβάτες, αν και αυτό το χαρακτηριστικό συναντάται ακόμα στις φτωχότερες εκδόσεις αρκετών καινούργιων αυτοκινήτων.
Το Grande Panda ξεκινά στην Ιταλία από τις 18.900 ευρώ, ωστόσο με 1.500 ευρώ παραπάνω η επόμενη έκδοση προσφέρει τόσο την οθόνη του infotainment και ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, όσο και LED ημέρα, cruise control και λοιπά καλούδια.
Πηγή: autogreeknews.gr