Η κουβέντα γύρω από τον αντικαταστάτη του Nissan GT-R κρατάει εδώ και αρκετό καιρό. Αναμενόμενο, καθότι βρίσκεται 15 ολόκληρα χρόνια μαζί μας (17 αν μετρήσουμε από όταν παρουσιάστηκε) και έχει αποσυρθεί από τις περισσότερες αγορές του κόσμου. Το ανανεωμένο μοντέλο που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες δεν μπορεί να κατηγοριοποιηθεί ως «νέο», καθώς αποτελεί μέρος των διαρκών αναβαθμίσεων και facelifts των Ιαπώνων που διατηρούν επίκαιρο το R35. Τι ξέρουμε για το R36;
Καταρχάς, ότι θα εμπνέεται σχεδιαστικά από το επετειακό GT-R50. Ο jaroth_design προσάρμοσε το πίσω μέρος του 1 εκατ. ευρώ «Godzilla» στο R35, δίνοντας παράλληλα ένα ακραία επιθετικό μπροστινό, επίσης από το GT-R50 – κρίμα που δεν έχει βάψει τα renderings στο αξεπέραστο Midnight Purple χρώμα. Από εκεί και πέρα, όλα είναι ανοιχτά για το τεχνικό κομμάτι. Αυτό που θεωρείται «τελειωμένη» υπόθεση ωστόσο, είναι ότι το επόμενο GT-R θα είναι υβριδικό.
Το σενάριο μετάβασης σε κεντρομήχανη διάταξη, όπως η Corvette, είναι απίθανο. Αυτό της αρωγής ηλεκτροκινητήρων πάλι, όχι ιδιαίτερα. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως δεν θα πρόκειται για plug-in σύστημα, αλλά για KERS (Kinetic Energy Recovery System). Παρόμοιας φιλοσοφίας με αυτά των McLaren P1 και LaFerrari, ενώ και το αγωνιστικό GT-R LM Nismo χρησιμοποιούσε ένα τέτοιο σύνολο (3.0λιτρος twinturbo V6 σε συνεργασία με την Cosworth, απόδοσης 500 ίππων, σε συνδυασμό με ηλεκτρική υποβοήθηση 250 ίππων και σύνολο 750 ίππων). Για τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, λοιπόν, το μόνο σίγουρο είναι η τετρακίνηση και ο συνδυασμός θερμικού-ηλεκτρικού μοτέρ.
Εξίσου δεδομένο είναι πως το επόμενο GT-R θα είναι ισχυρότερο από το σημερινό. Τα 570 άλογα του απλού και τα 600 του Nismo θα αλλάξουν προς τα πάνω, με τους 600 ίππους να αφορούν το βασικό R36 και τις πιο ειδικές εκδόσεις (βλέπε Track Pack) να φτάνουν τους 650 – ισχύ που έχει πλέον το μέτρο σύγκρισης του R35, η Porsche 911 Turbo S. Κάτι που σημαίνει ότι το επόμενο Nismo δεν αποκλείεται να φτάσει στα 720 άλογα, ισχύς που αποδίδει το GT-R50 και ακούγεται πως θα παράγει το σκληροπυρηνικό Final Edition, που θα κάνει την τελετή «παράδοσης-παραλαβής» μεταξύ R35 και R36. Πότε; Μάλλον προς τα τέλη του 2025, με αρχές του 2026.
Πηγή: autogreeknews.gr