Auto-Moto

Το Hyundai με το μεσαίο κάθισμα μπροστά – AutoGreekNews

Μεσαία καθίσματα μπροστά, ή αλλιώς «πάγκο», έχουμε να δούμε χρόνια σε επιβατικό αυτοκίνητο. Η Hyundai κάνει την έκπληξη και αναβιώνει τη διπλή θέση συνοδηγού, στο νέο Palisade. Ένα από τα ελάχιστα (μην είναι και το μοναδικό) 9θέσια SUV της αγοράς.

Το Palisade 2ης γενιάς παρουσιάστηκε στις αρχές του μήνα, πλήρως αλλαγμένο σχεδιαστικά και μεγαλύτερο σε διαστάσεις. Από τις φωτογραφίες φαινόταν η αύξηση στο  «μπόι», με τα τεχνικά χαρακτηριστικά να επαληθεύουν τις αρχικές εντυπώσεις. Το μεγαλύτερο θερμικό SUV της Hyundai φτάνει πλέον τα 5.060 χλστ. σε μήκος, αφήνοντας στα 4.980 χλστ. το απερχόμενο μοντέλο. Παρόμοια αύξηση και στο μεταξόνιο, το οποίο κερδίζει 70 χλστ. και εκτείνεται στα 2.970 χλστ. τώρα. Το πλάτος, αντίθετα, πήρε μόνο 5 χλστ. (1.980 χλστ. από 1.975) και το ύψος 55 χλστ. (1.805 χλστ. από 1.750).

Εντελώς διαφορετικό και εσωτερικά, με το τετράκτινο τιμόνι μπροστά από τον οδηγό και τις δίδυμες οθόνες των 12,3 ίντσων να στεγάζονται σε ένα ιδιαίτερα διαμορφωμένο ταμπλό, όπου το πάνω μέρος του αγκαλιάζει το υπόλοιπο. Η κεντρική κονσόλα είναι φαρδιά και με τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους, ενώ η ευρυχωρία συγκαταλέγεται στα πολύ μεγάλα ατού του νέου Palisade. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι πλέον χωράνε μέχρι 9 άτομα, τη στιγμή που το τρέχον μένει στους 7. Για να επιτευχθεί αυτό, επιστρατεύεται το ενιαίο εμπρός κάθισμα μοιράζοντας ανά 3 τις θέσεις σε ισάριθμες σειρές. Μάλιστα οι Κορεάτες εξέλιξαν έναν ειδικό αερόσακο συνοδηγού, που καλύπτει όλη την επιφάνεια στο ταμπλό μπροστά στους δυο επιβάτες δίπλα στον οδηγό. Χαρακτηριστικό της ευρυχωρίας, δε, ο χώρος αποσκευών των 615 λίτρων με όλα τα καθίσματα στη θέση τους.

Την κίνηση του Palisade αναλαμβάνουν δυο σύνολα 2.5 λίτρων, ένα αμιγώς βενζινοκίνητο και ένα υβριδικό. Αμφότερα έχουν σαν βάση τον 2.5άρη υπερτροφοδοτούμενο T-GDI, στη μια περίπτωση με απόδοση 280 ίππων/422 Nm και στη δεύτερη 260 ίππων/353 Nm, αλλά σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα 75 ίππων/264 Nm. Η συνολική ισχύς του Palisade Hybrid τοποθετείται στα 335 άλογα, ενώ η αυτονομία -χάρη και στη μπαταρία των 1,65 kWh, μαζί με το ρεζερβουάρ των 72 λίτρων- ξεπερνά τα 1.000 χλμ. (αλλά και το βάρος τους 2,1 τόνους, στα 2.165 κιλά).

Πηγή: autogreeknews.gr

Exit mobile version