Όλοι μας ονειρευόμαστε κάποια στιγμή να αποκτήσουμε μια Bentley, ειδικά με τον διτούρμπινο 6.0 W12 κάτω από το καπό. Υπάρχουν αρκετές Continental GT και Flying Spur στα μεταχειρισμένα, ακόμα και στην Ελλάδα, αλλά οι τιμές τους συνήθως δεν πλησιάζονται. Αυτή που βλέπουμε ανήκει στη μειοψηφία, ζητώντας κάτω από 20.000 ευρώ για να πάρει θέση σε νέο γκαράζ. Τί στραβό θα μπορούσε να έχει πάνω της, όμως, που να δικαιολογεί τόσο χαμηλή τιμή;
Καταρχάς, δεν είναι απαραίτητο όντως να υπάρχουν σκιές και υποψίες. Πολλά μοντέλα στην κατηγορία των υπερ-πολυτελών αυτοκινήτων υποφέρουν από την απαξίωση, ιδίως αν έχουν ιδιαίτερα γνωρίσματα που τα καθιστούν εξειδικευμένα (όπως ένας W12 κινητήρας), οπότε είναι λογικό οι τιμές να βρίσκονται στα Τάρταρα. Παρατηρώντας τις φωτογραφίες από τη συγκεκριμένη Continental GT, πείθεσαι πως κάτι τέτοιο ισχύει στην περίπτωσή της πριν καν διαβάσεις την αγγελία. Σε εξαιρετική κατάσταση το αμάξωμα, φρεσκογυαλισμένες νίκελ ζάντες, σωστή απόσταση μεταξύ τροχών και θόλων που υποδεικνύει λειτουργική αερανάρτηση, εσωτερικό χωρίς σπασίματα στα δέρματα ή ξεθωριασμένες επενδύσεις, περιγραφή που δεν κάνει λόγο για τρακάρισμα ή κάποιο άλλο ατύχημα (πλημμύρα, βουτιά σε ποτάμι κλπ).
Κι όμως, η τιμή ορίζεται ακριβώς κάτω από το φράγμα των 20.000 δολαρίων (19.999). Άρα, μιλάμε για περίπου 19.200 ευρώ (19.169)! Πώς γίνεται, λοιπόν, μια απολύτως νορμάλ Bentley 20ετίας, που δεν έχει και τα «τρελά» χιλιόμετρα (λιγότερο από 113.200, που ισοδυναμούν τα 70.319 μίλια στο κοντέρ), να κοστίζει λιγότερο από καινούργιο αυτόματο μικρομεσαίο; Ο λόγος εντοπίζεται στο στοιχείο, υπεύθυνο για την ιδιαιτερότητά της: τον κινητήρα.
Ο 6.0 W12 twinturbo συνοδεύεται από διαβόητα υψηλό κόστος συντήρησης, που τον καθιστά ασύμφορο στη συμβίωση ακόμα και για τους έχοντες την οικονομική επιφάνεια. Βάλτε και μια μέση κατανάλωση, που δεν πέφτει ούτε με τάμα κάτω από τα 19 λίτρα/100 χλμ., και έχετε ένα εξαιρετικά κοστοβόρο «κοκτέιλ», έστω κι αν μιλάμε για αυτοκίνητο 560 ίππων επιπέδου Bentley (0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δλ., τελική 318 χλμ./ώρα). Με άλλα λόγια, μπορείς να την αγοράσεις αλλά όχι να τη συντηρήσεις.
Πηγή: autogreeknews.gr