11 Φεβρουαρίου 2025
Auto-Moto

BMW: «Βενζινοκίνητη M3 για όσο μας επιτρέπεται» – AutoGreekNews

Η ηλεκτροκίνηση πλανάται πάνω από τις BMW M καιρό τώρα. Ο εξηλεκτρισμός, εξάλλου, έχει ήδη μπει δυναμικά στη γκάμα, με τις plug-in υβριδικές XM και M5. Επόμενο βήμα; Η πλήρης έκφανση αυτής της τεχνοτροπίας, με την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία του M GmbH. Κατά πάσα βεβαιότητα, το ορόσημο θα αφορά την EV M3. Η βενζινοκίνητη, ωστόσο, δεν έχει να πάει πουθενά – τουλάχιστον, όσο της επιτρέπουν οι εκπομπές ρύπων.

Η αντιπρόεδρος πωλήσεων της BMW M, Sylvia Neubauer, μίλησε στο αυστραλιανό CarExpert και εξήγησε τους λόγους πίσω από την εξέλιξη ηλεκτρικής M3, αλλά και το μέλλον της θερμικής: «Θα προσφέρουμε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα M σε όλες τις κατηγορίες, με πραγματική αίσθηση BMW M χωρίς εκπομπές ρύπων. Αλλά πιστεύουμε πως θα υπάρχει χώρος και για θερμικές, είτε αμιγώς είτε υβριδικές. Έχετε μας εμπιστοσύνη, είμαστε προετοιμασμένοι για το μέλλον. Σας διαβεβαιώ πως η ηλεκτρική M3 θα έχει και βενζινοκίνητη αδερφή, τουλάχιστον για όσο μας επιτρέπουν οι νόρμες ρύπων», ήταν τα καθησυχαστικά λόγια της Γερμανίδας. Οπότε ναι μεν έρχεται EV M3, αλλά ευτυχώς δεν θα είναι μόνη της.

Η ηλεκτρική M3 αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2027, δυο χρόνια μετά το ντεμπούτο της νέας 3άρας. Η βενζινοκίνητη, που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να είναι υβριδική, θα ακολουθήσει το 2028. Πληροφορίες για τον κινητήρα, όπως είναι αναμενόμενο, δεν υπάρχουν ακόμα. Η φημολογία, ωστόσο, κάνει λόγο για mild hybrid σύστημα 48 Volt, προσαρμοσμένο στον 3.0λιτρο twinturbo εξακύλινδρο εν σειρά που γνωρίζουμε από τη σημερινή G80. Όσον αφορά τη δύναμη τώρα, σίγουρα θα πάει αρκετά ψηλότερα από τα 510 άλογα της Competition, ακόμα και τα 550 άλογα της CS, δεδομένου ότι η iM3 θα βρίσκεται στην περιοχή των 1.400 ίππων.

Πηγή: autogreeknews.gr