11 Φεβρουαρίου 2025
Auto-Moto

Νέο Volvo EX30 Cross Country για πιστούς off roaders – AutoGreekNews

Η Volvo παρουσιάζει την πιο off road εκδοχή του EX30, που περήφανα πλέον φορά το όνομα «Cross Country» και στοχεύει στις εκτός δρόμου περιηγήσεις, προσφέροντας τόσο την εμφάνιση όσο και τις απαραίτητες δυνατότητες.

Το νέο EX30 Cross Country ντύνεται με ολοκληρωμένο body kit, που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες-μάσκα και ποδιές, ξεχωρίζει από τα πλαστικά προστατευτικά στη μάσκα, χαμηλά στις πλαϊνές πόρτες και το μέσο της 5ης, όπως και στον πίσω προφυλακτήρα, όμως τη μεγάλη διαφορά κάνουν η σχάρα οροφής και τα χωμάτινα ελαστικά. Οι τροχοί προσφέρονται σε 18 ή 19 ίντσες και βάφονται σε κατάμαυρο χρώμα, δημιουργώντας -μαζί με τα προστατευτικά- διχρωμία με το αμάξωμα, ενώ υπάρχουν και λασπωτήρες. Οι τελευταίοι, μαζί με τις 18άρες ζάντες, τα χιονολάστιχα και η σχάρα, έρχονται με το προαιρετικό πακέτο Cross Country Experience. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μέσω κιτ ανύψωσης (+1,77 εκατοστά), αντίθετα είναι στάνταρ σε όλα τα EX30 XC.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες ως μηδαμινές, συγκριτικά με το απλό EX30. Πεντακάθαρες γραμμές και σχεδόν πλήρη απουσία διακοπτών χαρακτηρίζουν την καμπίνα, με όλες τις λειτουργίες να συγκεντρώνονται στην κάθετη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών. Είναι χαρακτηριστικό πως δεν υπάρχει ούτε πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι, αφήνοντας λογικά την ενημέρωση του οδηγού στο head-up display. Το soundbar στη βάση του παρμπρίζ, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος, οι δυνατότητες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay, Android Auto, WiFi 5G) και η ευρυχωρία (972 χλστ. αέρας για τα κεφάλια των πίσω επιβατών, 820 χλστ. για τα πόδια, 318 λίτρα πορτμπαγκάζ με 61 λίτρα κάτω από το δάπεδο,  έως 903 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων) συνθέτουν τα highlights του νέου Volvo. Τα ανακυκλωμένα υλικά και οι θήκες για μικροαντικείμενα, δυο ακόμα.

Την κίνηση του EX30 Cross Country αναλαμβάνουν δυο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 428 ίππων και 543 Nm. Η μπαταρία των 69 kWh φροντίζει για μετακινήσεις ως 427 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων, οι οποίες με τη σειρά τους διαρκούν μόλις 26 λεπτά για το 10-80% σε παροχή 175 kW. Η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 18,7 kWh/100 χλμ. και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 3,7 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται -όπως σε όλα τα Volvo, ηλεκτρικά και θερμικά- στα 180 χλμ./ώρα. Το πιο «σκληρό» EX30 είναι ήδη διαθέσιμο σε επιλεγμένες αγορές, μεταξύ των οποίων και η ελληνική, εκκινώντας από τις 56.296 ευρώ.

Πηγή: autogreeknews.gr