Η Audi εξέπληξε τους πάντες και παρουσίασε, μέσω Facebook κιόλας, μια «πολεμική» εκδοχή του Q6 e-tron. Το Offroad Concept μπορεί να ποζάρει στα χιόνια, αλλά ξεκάθαρα κι απολύτως ρεαλιστικά μοιάζει έτοιμο για το επόμενο Ράλλυ Ντακάρ.
Το Q6 e-tron Offroad Concept βασίζεται στο Sportback, άλλο που «τρομάζεις» να το αναγνωρίσεις σε σύγκριση με το αυτοκίνητο παραγωγής. Καταρχάς, το κατάμαυρο χρώμα και τα αυτοκόλλητα που ντύνουν το αμάξωμα. Βέβαια, τα πάντα παραμερίζουν οπτικά μπροστά στα τεράστια φτερά, που στεγάζουν εμφανώς φαρδύτερα μετατρόχια και αμιγώς εκτός δρόμου τροχούς, τα έξτρα LED σε προφυλακτήρα-σχάρα οροφής, αλλά και την κατά πολύ αυξημένη απόσταση από το έδαφος – χορηγία κιτ ανύψωσης στην ανάρτηση, από κοινού με τα θηριώδη τρακτερωτά λάστιχα. Δυστυχώς οι Γερμανοί δεν αναφέρουν τεχνικές λεπτομέρειες, πέρα από ότι το Q6 e-tron Offroad Concept διαθέτει ειδικά σχεδιασμένα portal axles εμπρός-πίσω, ενώ και από φωτογραφίες η Audi δημοσιεύει όλες κι όλες τρεις.
Το Q6/SQ6 e-Tron πατάει στην πλατφόρμα Premium Platform Electric και αξιοποιεί μια μπαταρία 100 kWh (94,9 kWh αξιοποιήσιμα), που χαρίζει μέγιστη αυτονομία 625 χλμ. Το Q6 e-Tron παίρνει κίνηση από δυο ηλεκτροκινητήρες 387 ίππων, οι οποίοι στην Αμερική παράγουν κανονικά 428 και με το launch control 462 ίππους. Η διαφορά στο 0-100 χλμ./ώρα ωστόσο δεν είναι τόσο μεγάλη, καθώς το αμερικανικό θέλει 5,0 δλ. και όλων των άλλων αγορών 5,9 δλ., ενώ η τελική και στις δυο περιπτώσεις περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Σαφώς ταχύτερο το SQ6 e-Tron των 519 ίππων (με launch control, 489 άλογα κανονικά), που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 230 χλμ./ώρα. Λογικά, το SQ6 κρύβεται κάτω από την «αρματωσιά» του Offroad Concept.
Προς το παρόν η Audi δηλώνει ότι το εντυπωσιακό πρωτότυπο δεν θα μπει στην παραγωγή, αλλά δεν αποκλείεται όντως να το δούμε στους αγώνες rally raid.
Πηγή: autogreeknews.gr