22 Ιανουαρίου 2025
Auto-Moto

Διέπρεψε στο Ράλλυ Ντακάρ η Genesis – AutoGreekNews

Τα Genesis δεν έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε στα βουνά. Τα GV70 και GV80 κάνουν καμιά βόλτα σε χωματόδρομους ή δάση όταν λανσάρεται κάποια έκδοση, αλλά καθαρά σκληροτράχηλες εικόνες δεν βλέπουμε από Genesis. Εκτός κι αν μιλάμε για το GV80 Desert Edition, που μάλιστα πήγε στα χέρια ενός θρύλου της Formula 1 και ολοκλήρωσε με επιτυχία κοτζάμ Ράλλυ Ντακάρ.

Το πιο off road SUV των Κορεατών αποτελεί προνόμιο της αραβικής αγοράς, με το αυτοκίνητο να παραδίδεται πριν τρεις εβδομάδες στον Jacky Ickx σε αντιπροσωπεία της Genesis, στο Ριάντ. Το GV80 Desert Edition δημιουργήθηκε προς τιμήν της νίκης του Βέλγου στο Ντακάρ, το 1983 (με Mercedes G-Wagen), αλλά και ως δώρο γενεθλίων για τα 80α του γενέθλια. Εξ ου και το «Ε80» στις πόρτες, με το οποίο συμμετείχε στη δοκιμασία των 6.000 χλμ. από την πόλη Bisha σε εκείνη της Shubaytah. Το ειδικό GV80 ξεχωρίζει χάρη στη νέα ανάρτηση, τα φαρδύτερα μετατρόχια (+40 χλστ.), τα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά, τις ειδικά σχεδιασμένες 20άρες ζάντες για να αντέχουν στις κακουχίες του βουνού (πέτρες, χαλίκια, κλαδιά κλπ), τις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω και τη σχάρα οροφής, που φιλοξένησε μπιτόνια/σκάλες/φτυάρια/εργαλειοθήκες, μαζί με τη μπάρα LED.

Παρόλες τις βελτιώσεις, το GV80 Desert Edition κατά βάση είναι αυτοκίνητο παραγωγής. Δεν πρόκειται για καθαρόαιμο αγωνιστικό, δηλαδή, κάτι που κάνει ακόμα μεγαλύτερο το επίτευγμά του στις ερήμους και τους αμμόλοφους. Κάτω από το καπό του Desert Edition δεν ανακοινώνεται τί φωλιάζει, αλλά στην Ευρώπη το GV70 έρχεται με δυο κινητήρες. Την πετρελαιοκίνηση εκπροσωπεί ο 2.2 ντίζελ των 210 ίππων στις 3.800 σ.α.λ. και 441 Nm στις 1.750-2.750 σ.α.λ., ενώ η αμόλυβδη εκφράζεται μέσα από τον 2.5 T-GDI των 304 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Το «αρματωμένο» Genesis μάλιστα είναι πολύ πιθανό να γίνει διαθέσιμο για αγορά κανονικά από τους πελάτες της κορεατικής εταιρίας, τουλάχιστον στην αγορά της Αραβίας.

Πηγή: autogreeknews.gr