25 Μαρτίου 2025
Αθλητικά

Η Williams βρήκε την αιτία για το ατύχημα του Σάινθ στην Αυστραλία

Η ομάδα της Williams εντόπισε την αιτία που οδήγησε στο ατύχημα του Κάρλος Σάινθ στο τέλος του πρώτου γύρου του Grand Prix Αυστραλίας την περασμένη εβδομάδα.

Ο Ισπανός έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην προσέγγιση της τελευταίας στροφής στην “Albert Park” και προσέκρουσε στις μπαριέρες, με αποτέλεσμα την εγκατάλειψή του από τον πρώτο του αγώνα με τη Williams. Ήδη από τότε υπήρχαν υποψίες ότι δεν επρόκειτο για λάθος του οδηγού, αλλά για κάποιο πρόβλημα στο μονοθέσιο, καθώς ο ίδιος παραπονέθηκε μέσω ασυρμάτου για ξαφνική αύξηση της ροπής.

Πριν την έναρξη του αγωνιστικού τριημέρου για το Grand Prix Κίνας, ο Κάρλος Σάινθ περιέγραψε λεπτομερέστερα το πρόβλημα που αντιμετώπισε στη Μελβούρνη. Ο διευθυντής απόδοσης της ομάδας, Dave Robson, δήλωσε ότι δεν αναμένει να επαναληφθεί το πρόβλημα μέχρι το τέλος της σεζόν, καθώς είναι χαρακτηριστικό των βρεγμένων συνθηκών.

«Εξετάσαμε τα δεδομένα και γρήγορα διαπιστώσαμε τι συνέβη, κάτι που με ανακούφισε. Χωρίς να υπεισέλθω σε λεπτομέρειες, πρόκειται για την αλλαγή ταχύτητας σε λειτουργία αυτοκινήτου ασφαλείας. Φυσικά, είμαι απογοητευμένος και λυπάμαι όλους στην ομάδα. Πέρασα το υπόλοιπο του αγώνα προσπαθώντας να βοηθήσω μέσω ασυρμάτου και χαίρομαι που μπορούσα να συμμετέχω έστω και με αυτόν τον τρόπο. Ευτυχώς, το δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο της χρονιάς ακολουθεί άμεσα», δήλωσε ο Κάρλος Σάινθ.

«Ο Φερστάπεν θα αποχωρήσει από την Red Bull στο τέλος της χρονιάς»

Σε μία δήλωση που θα συζητηθεί προχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Ζακ Μπράουν, σχετικά με το μέλλον του Μαξ Φερστάπεν.

«Ναι, πιστεύω ότι είναι κάτι που συμβαίνει σε βρεγμένες συνθήκες. Οφείλεται εν μέρει και στο γεγονός ότι ο Carlos δεν γνωρίζει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων και πώς αντιδρούν στις διάφορες λειτουργίες. Θα ήταν καλό να είχαμε μια περίοδο ελεύθερων δοκιμών σε βρεγμένες συνθήκες μαζί του πριν από αυτόν τον αγώνα, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι’ αυτό. Στο Μπαχρέιν (κατά τη διάρκεια των δοκιμών) έβρεξε λίγο, αλλά όχι αρκετά. Μια τέτοια περίοδος θα μας επέτρεπε να δοκιμάσουμε αυτές τις ρυθμίσεις. Τουλάχιστον τώρα θα ξέρει πώς αντιδρά το μονοθέσιό μας σε παρόμοιες καταστάσεις», σχολίασε ο Robson.

Πηγή: www.sportal.gr