H MG αποκάλυψε το νέο MGS5, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV, το οποίο θα ξεκινήσει να πωλείται στις αγορές της Ευρώπης από το δεύτερο τετράμηνο του 2025. Πρόκειται για το μοντέλο που αντικαθιστά το ZS EV και διαθέτει εμφανώς πιο σύγχρονα χαρακτηριστικά, ενώ διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό από το νέο MG ZS Max Hybrid+.
Το νέο MGS5 EV αντλεί αισθητικά στοιχεία από το εντυπωσιακό Cyberster, παρά από το νέο μεσαίο SUV MG HS. Στο εμπρός τμήμα του το μυτερό ρύγχος και ο σχεδιασμός των αεραγωγών παραπέμπουν στο Cyberster. Τα φώτα μεσαίας/μεγάλης σκάλας είναι ενσωματωμένα στον προφυλακτήρα, ενώ τα ψηλά τοποθετημένα λεπτά LED φώτα ημέρας φέρουν μοτίβο καρό σημαίας. Αντίστοιχη τεχνοτροπία παρατηρείται και στα πίσω φανάρια, τα οποία ενώνονται μέσω μιας κόκκινης LED μπάρας. Το καλλίγραμμο παρουσιαστικό του συμπληρώνουν τα νεύρα που διατρέχουν τις πλευρικές επιφάνειες, ενώ όμορφες λεπτομέρειες αφορούν τα ασημί διακοσμητικά χαμηλά στις πόρτες και στους προφυλακτήρες. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο MGS5 EV έχει μήκος 4.476 χλστ. (4.430 χλστ. το ZS Max Hybrid+), πλάτος 1.849 χλστ., ύψος 1.621 χλστ. και μακρύ μεταξόνιο 2.730 χλστ.
Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του νέου MGS5 EV, όπου κυριαρχούν οι οθόνες των 12,8 ιντσών του infotainment και των 10,25 ιντσών του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας διαθέτει ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ οι πελάτες της MG μπορούν πλέον να απολαμβάνουν μια σειρά από δημοφιλείς εφαρμογές όπως το You Tube, το Spotify και το TikTok που είναι όλες ενσωματωμένες. Ο μινιμάλ σχεδιασμός του ταμπλό με λίγα απαραίτητα φυσικά χειριστήρια κάτω από την οθόνη πολυμέσων (για τον κλιματισμό και τη ρύθμιση έντασης του ήχου), το σπορτίφ τριάκτινο flat bottom τιμόνι, ο στρογγυλός επιλογέας των ταχυτήτων και η «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα, αποτελούν ορισμένα ακόμα ξεχωριστά γνωρίσματα. Το MGS5 EV είναι σε θέση να φιλοξενήσει με άνεση όλους τους επιβάτες του μαζί με τις αποσκευές τους. Το πορτ μπαγκάζ με το μεγάλο άνοιγμα έχει χωρητικότητα 453 λτ. και φτάνει έως τα 1441 λτ. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Την προσοχή στη λεπτομέρεια ενισχύουν τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, έως και η επένδυση σουέτ στην ασύρματη βάση για φόρτιση smartphone.
Το MGS5 EV είναι το δεύτερο μοντέλο της MG που κατασκευάζεται στην Modular Scalable Platform (MSP). Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο MG4 και αυτή η πλατφόρμα έχει σχεδιαστεί ειδικά για EV με ελαφρύ πλαίσιο που βελτιώνει την ηλεκτρική αυτονομία και τη δυναμική οδήγησης. Η κίνηση στους πίσω τροχούς με κατανομή βάρους 47:53, καθώς και μια πίσω ανάρτηση πενταπλών συνδέσμων, βελτιώνει περαιτέρω την οδήγηση και την οδική συμπεριφορά του νέου αυτού SUV της MG. Επιπρόσθετα η τελευταία γενιά του ενσωματωμένου συστήματος ενίσχυσης πέδησης σε συνδυασμό με μεγάλης διαμέτρου δίσκους φρένων (321 χλστ. μπροστά, 300 χλστ. πίσω) εξασφαλίζουν μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, όπως είναι για παράδειγμα 35,5 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και πέντε προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Sport, Comfort, Snow και Custom.
Στον τομέα των κινητήρων και μπαταριών, υπάρχουν δύο επιλογές για το MGS5 EV. Το αρχικό μοντέλο τροφοδοτείται με κινητήρα 170 ίππων και 250 Nm ροπής, με μπαταρία ονομαστικής ενεργειακής χωρητικότητας 49 kWh (ωφέλιμη 47,1 kWh). Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ. και φτάνει τα 162 χλμ./ώρα τελικής. Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες είναι 16,6 kWh/100 χλμ. και 11,4 kWh/100 χλμ. στην πόλη, με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει έως τα 340 και 491 χλμ. αντίστοιχα. Το MGS5 EV SE Long Range διαθέτει ισχύ 231 PS και 258 Nm, ενώ συνδυάζεται με μπαταρία 64 kWh (καθαρή 62,1 kWh). Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. (τελική 162 χλμ./ώρα) καταναλώνει 15,5 kWh/100 χλμ. σε μεικτή χρήση και 10,9 kWh/100 χλμ. στον αστικό κύκλο, με την αυτονομία να φτάνει έως τα 480 και 680 χλμ. αντίστοιχα. Η φόρτιση (10-80%) της μπαταρίας 49kWh διαρκεί μόλις 24 λεπτά ή 28 λεπτά για τη μεγαλύτερη μπαταρία 64 kWh σε ταχυφορτιστή 150 kW.
Πηγή: autogreeknews.gr