Η Subaru δεν λέει να παρουσιάσει καινούργιο STI. Κι ούτε πρόκειται στο εγγύς μέλλον, σύμφωνα με τα λεγόμενά της. Ευτυχώς υπάρχουν οι ειδικές εκδόσεις του WRX, να μας θυμίζουν τι σήμαινε μια φορά κι έναν καιρό η Subaru Tecnica International για τις «Πλειάδες».
Το πιο πρόσφατο υποκατάστατο ακούει στο όνομα S210 και σύμφωνα με τους Ιάπωνες, αποτελεί το απόσταγμα ενός κανονικού Subaru STI. Εμφανισιακά στέκεται αντάξιο των ισχυρισμών, με πλούσια τα αεροδυναμικά ελέη, 19άρες ζάντες STI Flexible Performance από τη BBS και μια ανθρακονημάτινη/ρυθμιζόμενη φτερούγα στο πίσω μέρος, να θυμίζει το πάλαι ποτέ. Τα σήματα STI και S210 διανθίζουν το αμάξωμα σε επιλεγμένα σημεία, ενώ η επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση φροντίζει για το μικρότερο διάκενο μεταξύ ελαστικών-θόλου, αλλά και πατώματος-ασφάλτου.
Στο εσωτερικό τα βλέμματα πέφτουν μονομιάς στα αγωνιστικών καταβολών μπάκετ της Recaro, που ζηλεύουν την αεροτομή και με τη σειρά τους αποτελούνται από ανθρακονήματα. Οι επενδύσεις Nappa και τα φιλέτα αλουμινίου συνοδεύουν τα ειδικά σηματάκια, αλλά και την πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής, ενώ οι κόκκινες λεπτομέρειες σε ραφές-ζώνες-πόρτες και πλαϊνά καθισμάτων φτιάχνουν ακόμα περισσότερο την ατμόσφαιρα. Αυτό που την χαλάει, ειδικά όταν διαβάζεις το υπόλοιπο τεχνικό σκέλος, είναι ο επιλογέας του κιβωτίου. Συγκεκριμένα, τί είδους κιβώτιο ελέγχει.
Οι μηχανικοί της Subaru εμπνεύστηκαν από το αγωνιστικό WRX NBR Challenge, που μεταξύ άλλων συμμετέχει στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nurburgring. Έβαλαν αναβαθμισμένα φρένα της Brembo, σέταραν ειδικά για το STI S210 την ανάρτηση, ενίσχυσαν το πλαίσιο, έδωσαν περισσότερα άλογα στον 2.4λτ. τετρακύλινδρο τούρμπο boxer (300 ίππους στις 5.700 σ.α.λ., +25 ίπποι από το WRX, σταθερά στα 375 Nm στις 2.000-5.600 σ.α.λ. η ροπή). Και στο τέλος πήραν την απόφαση να «δέσουν το γλυκό», χρησιμοποιώντας μετάδοση CVT! Η Subaru λέει ότι το κιβώτιο SPT (Subaru Performance Transmission) ταιριάζει με τα χαρακτηριστικά και την απόδοση του αυτοκινήτου, αλλά δεν πείθει ούτε τον εαυτό της. Το 6άρι χειροκίνητο δεν συγκρίνεται, αλλά δυστυχώς ούτε προσφέρεται στο κορυφαίο WRX του σήμερα.
Η παραγωγή του WRX STI S210 δεν θα ξεπεράσει τις 500 μονάδες, με την έναρξη να τοποθετείται στην άνοιξη και τη διαθεσιμότητα αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας.
Πηγή: autogreeknews.gr