Τα 46 δωμάτια και σουίτες, σχεδιασμένα ώστε να λειτουργούν και ως pied-à-terres, προσφέρουν μια εμπειρία διαμονής που συνδυάζει την άνεση μιας ιδιωτικής κατοικίας με την αίσθηση του να ζεις στο κέντρο μιας πόλης με βαθιά ιστορία. Το φως της Αθήνας, στοιχείο αναπόσπαστο της αισθητικής του ξενοδοχείου, αναδεικνύει τους χώρους, ενώ η θέα προς την Ακρόπολη, την Πλάκα και το Μουσείο της Ακρόπολης δημιουργεί ένα μοναδικό σκηνικό που καθορίζει την ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου.
Από τα παράθυρά του, η Ακρόπολη μοιάζει σχεδόν απτή, τα ιστορικά σοκάκια της Πλάκας ξετυλίγονται σαν καμβάς, ενώ η πόλη πάλλεται από ζωή, σε απόσταση που επιτρέπει την ηρεμία αλλά όχι την απομόνωση. Αυτός είναι και ο λόγος που τα Χρυσά Κλειδιά Michelin δεν απονεμήθηκαν μόνο για τον σχεδιασμό ή τις υπηρεσίες του, αλλά για το συναίσθημα που αφήνει σε κάθε επισκέπτη.
Η ελληνική φιλοξενία σε φάση δυναμικής εξέλιξης
Η ελληνική φιλοξενία βρίσκεται σε μια περίοδο αναδιαμόρφωσης. Πέρα από την αυθεντικότητα και τη θερμή υποδοχή, επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της, συνδυάζοντας την παράδοση με τη σύγχρονη πολυτέλεια. Το THE DOLLI αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας προσέγγισης. Δημιουργεί έναν διάλογο ανάμεσα στον επισκέπτη και τον ίδιο τον προορισμό, καθιστώντας την Αθήνα αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας του ταξιδιού.
Η Grecotel και το μέλλον της ελληνικής φιλοξενίας
Τα δύο Χρυσά Κλειδιά Michelin έρχονται να προστεθούν σε μια ήδη εντυπωσιακή διαδρομή διακρίσεων για το THE DOLLI, επιβεβαιώνοντας τη ξεχωριστή του θέση στον παγκόσμιο χάρτη της φιλοξενίας. Αναγνωρισμένο ως το κορυφαίο ξενοδοχείο στην Ελλάδα για το 2024, το THE DOLLI έχει ήδη κερδίσει την προσοχή των πιο απαιτητικών ταξιδιωτών, κατακτώντας μια θέση ανάμεσα στα καλύτερα ξενοδοχεία του κόσμου, σύμφωνα με τον ταξιδιωτικό θεσμό Condé Nast Traveller UK Readers’ Choice Awards 2024.
Το 2025 σηματοδοτεί μια χρονιά-ορόσημο για την Grecotel, καθώς η επέτειος των 50 χρόνων φέρνει μαζί της νέες επενδύσεις, στρατηγική ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας της στις διεθνείς αγορές. Πιστή στο όραμα του ιδρυτή της, Νίκου Δασκαλαντωνάκη, η εταιρεία συνεχίζει να διαμορφώνει το τοπίο της ελληνικής φιλοξενίας με ένα χαρτοφυλάκιο 40 ξενοδοχείων σε 15 από τους πιο εμβληματικούς ελληνικούς προορισμούς. Με γνώμονα την αριστοτεχνική ισορροπία ανάμεσα στην παράδοση και τη σύγχρονη πολυτέλεια, η Grecotel δημιουργεί εμπειρίες που προβάλλουν τη μοναδικότητα της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο. Κάθε της ξενοδοχείο λειτουργεί ως πρεσβευτής της ελληνικής φιλοξενίας, ενισχύοντας όχι μόνο την εικόνα της χώρας ως προορισμού υψηλού επιπέδου, αλλά και συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Διαβάστε ακόμα:
Πώς ο Ιπποκράτης θα συμβάλλει στην τουριστική ανάπτυξη της Κω
Δήμος Θεσσαλονίκης: Πρόγραμμα δράσεων για την ενίσχυση της τουριστικής εικόνας της πόλης
Πάνω από 450 εκατ. ευρώ οι εισπράξεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους την τελευταία 3ετία
Πηγή: www.travel.gr